Nordisk leverantör sedan 2005

Fryspenna CryoPen X+ Special OB/GYN special för Gynekologi

CryoPen X+ Special OB/GYN

Behandla könsrelaterade sjukdomar med precision utan stress och smärta

Ni får svar direkt via e-post

CryoPen | x + Special OB/GYN. Fryspenna med millimeter pression utvecklad för precisa behandlingar utan smärta eller downtime. Oftas räcker det med en behandling för ett 100% resultat av könsvårdsbehandling. CryoPen kommer att underlätta behandling med en strålande, snabb stressfri lösning som är otroligt exakt och praktiskt.

Behandla/Frys bort med millimeter precision:

• Condylomata acuminata
  • Genital Warts
  • Precancerous cells on the cervix

Dessa är funktionerna:
• Praktisk ergonomisk designen från läkarens synvinkel
• Tydliga fördelar fallet med multipla virusinfektioner
• Behandlingsprocessen är enkel, stressfri, kräver ingen förberedelse och patienttillfredsställelse är signifikant.

Condylomata behandling med CryoPen kommer starkt förbättra arbetet på din praktik. Jämfört med alternativ som exempelvis laser eller kirurgi under lokalbedövning, detta sätt är mycket snabbare. Det finns inget snitt, ingen blödning, ingen stress och förfarandet passar rätt i arbetsflödet i din praktik.

Att använda CryoPen för denna behandling är inte bara väldigt enkel men också ger utmärkt resultat i situationer när det upprepas blödning eller vid närvaro av cervixpolyper, när HPV är positiv eller i fallen
där patienter lider av upprepad vaginit

Genitala vårtor är oftast diagnostiserade som sexuellt överförda sjukdomar i anogenital området. Infektion kan förekomma i upp till 30% av alla patienter mellan 20 och 30 års ålder (ref. EADV). Individer som diagnostiserats hade en ökad risk för anogenital cancer. Behandlingen bör startas snabbt och kryoterapi är etablerad som en referens behandling för denna patologi.

Nu kan er klinik skaffa er möjlighet att inneha ett instrument som kan hantera dessa defekter ytterst noggrant snabbt, effektivt och utan stress.

Läs gärna produktöversyn av Harvard professor James Greenberg som publicerades i 2015-numret av OB / GYN-tidningen. Det talar bra om CryoPen!  Ladda ned den som PDF

Fler användningsområden

Förutom att behandla genitala problem kan mängder av andra behandlingar enkelt utföras med denna CryoPen

Två olika CryoPen fryspennor
Ingen smärta, ingen downtime när du bahndlar med CryoPen
Oftast bara en CryoPen behandling
Enkel och smärtfri behandling

Behandling Kryoterapi Maskin Pigment & vårtor Gynekologi & inkontinens

Det finns flera aktörer  som aktivt kopierar oss samt använder ordet Klinikutrustning på alla möjliga sätt. Det finns bara ett företag som heter Astomed Klinikutrustning Sverige AB (18 år gammalt). Det är viktigt att du INNAN köpet kontrollerar vem du gör affärer med. Googla företaget ifråga är alltid en bra start, för du bör försäkra dig om att företaget finnas kvar om några år när din utrustning behöver service eller kräver eventuella reparationer. När du gör affärer med oss kan du alltid känna dig trygg, Astomed finns med kontor och showroom i Sverige – Norge och Finland, nordens ledande leverantör.

Kreditbetyget AAA som vi haft sedan 2018 är det högsta rating som ett aktiebolag kan få. Den visar att företaget är stabilt och klarar tuffa tider utan större problem, för er del som kunder innebär det också att ni kan känna er extra trygga vid affärer med oss.

Begär offert

Fyll i dina uppgifter så får du en offert direkt till din e-post.

Boka telefonmöte

Är du intresserad av att starta egen klinik eller allmänt nyfiken på hur processen går till?

Liknande utrustning