Artek Spot Cooling

Som ger exakt kylkontroll och smärtkontroll vid behandling.

• Övriga behandlingar

Beskrivning

46Laserbehandling Artek kontakt kyla ger en flexibel och exakt kylkontroll samt smärtkontroll vid exempelvis laserbehandling eller injection. Denna utrustning bör varje klinik/salong ha för att kunna erbjuda sina kunder bästa möjliga komfort under behandlingen.

Med Artek kontakt kyla kan man arbeta mer effektivt och skapa en mer avslappnad miljö samt förbättra patientens erfarenhet av behandlingen. Artek är överlägsen när det gäller patienters välbefinnande vid smärtsamma behandlingar. Denna utrustning passar utmärkt till behandlingar med laser, IPL och injektioner m.m.

Tillbehör och förbrukningsmaterial beställes enkelt på www.klinikshop.se

Artek Spot Cooling

Som ger exakt kylkontroll och smärtkontroll vid behandling.

• Övriga behandlingar

Begär offert på Artek kylsystem

Offertförfrågan

• Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.
Genom att skicka ansökan godkänner du vår personuppgiftspolicy.

Det finns många aktörer på marknaden som aktivt kopierar oss samt använder vårt namn Klinikutrustning på alla möjliga sätt. Det finns bara ett företag som heter Klinikutrustning. Vi förstår att det kan vara förvirrande för dig som kund och att det är svårt att veta vem som är vem. Därför kommer vi att successivt använda vårt nya varumärke AstoMed. Det är viktigt att du INNAN köpet kontrollerar vem du handlar av. Gör en kreditupplysning på företaget ifråga så att du kan vara säker på att företaget kommer att finnas kvar även om några år när din utrustning behöver service eller kräver eventuella reparationer. När du gör affärer med oss kan du alltid känna dig trygg, gör gärna en upplysning på oss.