Fryspenna CryoPen X+ Special OB/GYN special för Gynekologi

• Gynekologi
  • Pigment & vårtor

Beskrivning

CryoPen | x + Special OB/GYN. Fryspenna med millimeter pression utvecklad för precisa behandlingar utan smärta eller downtime. Oftas räcker det med en behandling för ett 100% resultat av könsvårdsbehandling. CryoPen kommer att underlätta behandling med en strålande, snabb stressfri lösning som är otroligt exakt och praktiskt.

Behandla/Frys bort med millimeter precision:

• Condylomata acuminata
  • Genital Warts
  • Precancerous cells on the cervix

Dessa är funktionerna:
• Praktisk ergonomisk designen från läkarens synvinkel
• Tydliga fördelar fallet med multipla virusinfektioner
• Behandlingsprocessen är enkel, stressfri, kräver ingen förberedelse och patienttillfredsställelse är signifikant.

Condylomata behandling med CryoPen kommer starkt förbättra arbetet på din praktik. Jämfört med alternativ som exempelvis laser eller kirurgi under lokalbedövning, detta sätt är mycket snabbare. Det finns inget snitt, ingen blödning, ingen stress och förfarandet passar rätt i arbetsflödet i din praktik.

Att använda CryoPen för denna behandling är inte bara väldigt enkel men också ger utmärkt resultat i situationer när det upprepas blödning eller vid närvaro av cervixpolyper, när HPV är positiv eller i fallen
där patienter lider av upprepad vaginit

Genitala vårtor är oftast diagnostiserade som sexuellt överförda sjukdomar i anogenital området. Infektion kan förekomma i upp till 30% av alla patienter mellan 20 och 30 års ålder (ref. EADV). Individer som diagnostiserats hade en ökad risk för anogenital cancer. Behandlingen bör startas snabbt och kryoterapi är etablerad som en referens behandling för denna patologi.

Nu kan er klinik skaffa er möjlighet att inneha ett instrument som kan hantera dessa defekter ytterst noggrant snabbt, effektivt och utan stress.

Läs gärna produktöversyn av Harvard professor James Greenberg som publicerades i 2015-numret av OB / GYN-tidningen. Det talar bra om CryoPen!  Ladda ned den som PDF

Fler användningsområden

Förutom att behandla genitala problem kan mängder av andra behandlingar enkelt utföras med denna CryoPen

Två olika CryoPen fryspennor
Ingen smärta, ingen downtime när du bahndlar med CryoPen
Oftast bara en CryoPen behandling
Enkel och smärtfri behandling

Teknik

Dokument

Tillbehör och förbrukningsmaterial beställes enkelt på www.klinikshop.se

Fryspenna CryoPen X+ Special OB/GYN special för Gynekologi

Behandlar enkelt vaginal problematik

• Gynekologi
  • Pigment & vårtor

Begär offert på CryoPen X+ Special OB/GYN

Offertförfrågan

• Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.
Genom att skicka ansökan godkänner du vår personuppgiftspolicy.

Det finns många aktörer på marknaden som aktivt kopierar oss samt använder vårt namn Klinikutrustning på alla möjliga sätt. Det finns bara ett företag som heter Klinikutrustning. Vi förstår att det kan vara förvirrande för dig som kund och att det är svårt att veta vem som är vem. Därför kommer vi att successivt använda vårt nya varumärke AstoMed. Det är viktigt att du INNAN köpet kontrollerar vem du handlar av. Gör en kreditupplysning på företaget ifråga så att du kan vara säker på att företaget kommer att finnas kvar även om några år när din utrustning behöver service eller kräver eventuella reparationer. När du gör affärer med oss kan du alltid känna dig trygg, gör gärna en upplysning på oss.